Informazioa

Jarri gurekin harremanetan. Zure galderei, iruzkin, iradokizunak ahalik eta lasterren erantzungo diegu.

(*) Nahitaez bete beharreko eremuak

Musikaren Hastapeneko Metodologia

Musika-Hastapeneko irakasgaian, irakurketa-idazketa ariketen, abestien, dantzen eta jolasen bidez ikasleei musika-hezkuntza osatzen dituzten kontzeptuak hurbiltzen saiatzen gara. Ikasleek erritmoa, altuera, abiadura eta mugimendua beren gaitasunetara egokitutako ikuspegi ludiko batetik barneratu ditzaten saiatuz.

Kontzeptu hauek lantzen ditugu, besteak beste: Entzumen-sentsorialtasuna, melodia, erritmoa eta mugimendua, bereizketa tinbrikoko ariketen bidez, soinu-norabideak modu pankromatikoan eta diatonikoan ezagutuz, melodiak  buruz ikasiz eta interpretatuz, melodia horiekin koreografia txikiak asmatuz, musikogramak irakurtzea (haien ulermenera egokitutako musika-partiturak), kanpaiak, gorputz-perkusioa eta instrumentazioa erabiliz.

Era berean, Hastapen-ziklo osoan zehar instrumentu-familia desberdinak aurkeztuko dira instrumentuen aurkezpen laburrekin. Azken ikasturtean (Musikaren Hastapenak I-3), irakasleek eskolan irakasten diren instrumentu bakoitzaren aurkezpen zehatza egingo da, familiei horren inguruan izan ditzaketen zalantza guztiak argituz.

Zerbait ikasteko modurik onena ondo pasatzea da.